Negocjacje w biznesie

Czy któreś z poniższych wyzwań brzmi dla Ciebie znajomo?

  • trudności z pozyskiwaniem nowych klientów, szybkiego budowania zaufania i długofalowych relacji

  • problemy ze skutecznym przedstawieniem oferty która zaspokoi oczekiwania klientów

  • poszukiwanie coraz lepszych sposobów do osiągania wysokich wyników finansowych firmy

  • dążenie do płynniejszych i bardziej udanych finalizacji procesów sprzedażowych

  • Zaspokajanie potrzeb i dążenie do pełnej satysfakcji klientów – zwiększanie liczby pozytywnych referencji

  • budowanie i rozwijanie zaufania klientów

Na rynku pełnym wyzwań, aby być konkurencyjnym potrzebujesz:

  • wyraźniej przewagi konkurencyjnej – niekoniecznie w odniesieniu do oferowanego produktu 

  • większej pewności siebie w działaniu, ze sprawdzonym procesem dochodzenia do finalizacji transakcji

  • dobrej strategii zorientowanej na rozwinięcie sprzedaży

  • sprawdzonych, niezawodnych rozwiązań

Ten kurs nauczy Cię:

  • różnych stylów i technik negocjacyjnych i ich wykorzystania w praktyce

  • sposobów budowania zaufania klienta

  • wykorzystania świadomej i podświadomej perswazji do zdobycia klienta

  • licznych strategii pozyskiwania nowych klientów

  • sposobów na skuteczne przekonanie klienta że wśród różnych partnerów biznesowych powinien wybrać właśnie Ciebie

  • sztuki wywierania wpływu na ludzi za pomocą zarówno logiki, jak i emocji

  • w jaki sposób uzyskać wartościową pozycję na rynku

Naszą misją jest wyposażenie Cię we wszelkie niezbędne narzędzia umożliwiające prowadzenie skutecznych, zakończonych sukcesem rozmów handlowych. Poprzez wyjątkową metodologię wykorzystywaną w naszym kursie nabędziesz praktycznych umiejętności przydatnych na każdym etapie negocjacji. Ten kurs wzniesie Twoje umiejętności negocjacyjne na wyższy poziom.