Zarządzanie zmianą
w firmie

Prowadzenie biznesu w nieustannie zmieniających się warunkach rynkowych wymaga wprowadzania nieustannych zmian. Niezależnie od tego czego dotyczą mogą być powodem stresu, niechęci zespołu bądź powodować opór wynikający z obawy przed nowymi okolicznościami.

Jeśli chcesz skutecznie zarządzać zmianami w swojej firmie, minimalizować negatywne konsekwencje i wykorzystać nowe okoliczności jako atut – ten kurs jest adresowany właśnie dla Ciebie. Nasz kurs przygotuje Cię do przeprowadzenia trudnych zmian, pomoże w ich planowaniu i organizacji a jednocześnie rozwinie Twoje umiejętności w komunikacji w języku angielskim.

Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym uczestnikiem biznesu czy też masz już doświadczenie ten kurs wyposaży Cię w strategie i techniki umożliwiające wykorzystanie pojawiających się możliwości. Nauczymy Cię jak angażować pracowników do adaptacji firmy do nowych warunków rynkowych. Dowiesz się jak planować zmiany i efektywnie komunikować się w momentach kryzysowych. Nasze szkolenie dostarczy Ci praktycznych narzędzi i sprawdzonych technik, które pomogą Ci sprawnie przeprowadzić organizację przez transformację.

To idealny kurs dla menedżerów, którzy chcą być liderami zmian i osiągać lepsze wyniki w dynamicznym środowisku biznesowym. Zajęcia prowadzone w języku angielskim, przez praktyków z wieloletnim doświadczeniem menedżerskim! Jednocześnie z przekazywaniem wiedzy merytorycznej przygotowują do pracy w środowisku międzynarodowym.

W programie kursu poruszamy najciekawsze zagadnienia z zakresu efektywnego zarządzania zmianą w nieustannie zmieniającym się środowisku biznesowym:

  • diagnoza potrzeb i planowanie zmian w organizacji

  • modele zarządzania zmianą wg Lewina i Kottera

  • analiza silnych i słabych stron pod kątem wspierania transformacji

  • rola komunikacji, odpowiedniej motywacji oraz zarządzania emocjami zespołu w elastycznym dopasowywaniu do zmieniających się okoliczności

  • budowanie zaangażowania zespołu, przełamywanie oporu, przywództwo transformacyjne w momentach kryzysowych

  • monitorowanie i ocena procesu transformacji, zarządzanie ryzykiem w procesie, stymulowanie innowacyjności oraz znaczenie feedbacku dla efektywności przeprowadzonych zmian

Ten kurs nauczy Cię:

  • używania różnorodnych modeli oceny efektywności wprowadzanych rozwiązań

  • budowania zaangażowania zespołu w proces zmian w firmie

  • sprawdzonych sposobów zarządzania kryzysem w procesie transformacji biznesowej

  • komunikacji z interesariuszami oraz technik motywowania zespołu

  • diagnozowania potrzeb organizacyjnych, stymulowania innowacyjności

  • sztuki wpływania na innych za pomocą logiki i emocji

Naszą misją jest wyposażenie Cię we wszelkie niezbędne narzędzia umożliwiające prowadzenie skutecznych, zakończonych sukcesem transformacji organizacyjnych. Poprzez wyjątkową metodologię wykorzystywaną w naszym kursie nabędziesz praktycznych umiejętności przydatnych na każdym etapie transformacji. Ten kurs pomoże Ci w ocenie ryzyka, potrzeb oraz potrzebnych etapów zmiany i ułatwi Ci elastyczne reagowanie na sytuację rynkową.