
Zarządzanie zmianą
w firmie
Prowadzenie biznesu w nieustannie zmieniających się warunkach rynkowych wymaga wprowadzania nieustannych zmian. Niezależnie od tego czego dotyczą mogą być powodem stresu, niechęci zespołu bądź powodować opór wynikający z obawy przed nowymi okolicznościami.
Jeśli chcesz skutecznie zarządzać zmianami w swojej firmie, minimalizować negatywne konsekwencje i wykorzystać nowe okoliczności jako atut – ten kurs jest adresowany właśnie dla Ciebie. Nasz kurs przygotuje Cię do przeprowadzenia trudnych zmian, pomoże w ich planowaniu i organizacji a jednocześnie rozwinie Twoje umiejętności w komunikacji w języku angielskim.
Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym uczestnikiem biznesu czy też masz już doświadczenie ten kurs wyposaży Cię w strategie i techniki umożliwiające wykorzystanie pojawiających się możliwości. Nauczymy Cię jak angażować pracowników do adaptacji firmy do nowych warunków rynkowych. Dowiesz się jak planować zmiany i efektywnie komunikować się w momentach kryzysowych. Nasze szkolenie dostarczy Ci praktycznych narzędzi i sprawdzonych technik, które pomogą Ci sprawnie przeprowadzić organizację przez transformację.
To idealny kurs dla menedżerów, którzy chcą być liderami zmian i osiągać lepsze wyniki w dynamicznym środowisku biznesowym. Zajęcia prowadzone w języku angielskim, przez praktyków z wieloletnim doświadczeniem menedżerskim! Jednocześnie z przekazywaniem wiedzy merytorycznej przygotowują do pracy w środowisku międzynarodowym.
W programie kursu poruszamy najciekawsze zagadnienia z zakresu efektywnego zarządzania zmianą w nieustannie zmieniającym się środowisku biznesowym:
diagnoza potrzeb i planowanie zmian w organizacji
modele zarządzania zmianą wg Lewina i Kottera
analiza silnych i słabych stron pod kątem wspierania transformacji
rola komunikacji, odpowiedniej motywacji oraz zarządzania emocjami zespołu w elastycznym dopasowywaniu do zmieniających się okoliczności
budowanie zaangażowania zespołu, przełamywanie oporu, przywództwo transformacyjne w momentach kryzysowych
monitorowanie i ocena procesu transformacji, zarządzanie ryzykiem w procesie, stymulowanie innowacyjności oraz znaczenie feedbacku dla efektywności przeprowadzonych zmian
Ten kurs nauczy Cię:
używania różnorodnych modeli oceny efektywności wprowadzanych rozwiązań
budowania zaangażowania zespołu w proces zmian w firmie
sprawdzonych sposobów zarządzania kryzysem w procesie transformacji biznesowej
komunikacji z interesariuszami oraz technik motywowania zespołu
diagnozowania potrzeb organizacyjnych, stymulowania innowacyjności
sztuki wpływania na innych za pomocą logiki i emocji
Naszą misją jest wyposażenie Cię we wszelkie niezbędne narzędzia umożliwiające prowadzenie skutecznych, zakończonych sukcesem transformacji organizacyjnych. Poprzez wyjątkową metodologię wykorzystywaną w naszym kursie nabędziesz praktycznych umiejętności przydatnych na każdym etapie transformacji. Ten kurs pomoże Ci w ocenie ryzyka, potrzeb oraz potrzebnych etapów zmiany i ułatwi Ci elastyczne reagowanie na sytuację rynkową.